Hrkomm Award

Zsűri

Kapcsolat

A ZSŰRI ELNÖKE:

Márton Katalin

HR vezető

PRAKTIKER

Márton Katalin a Praktiker ág Kft. a HR&CSR igazgatója. A szakember 1997-ben, az akkor még német tulajdonban lévő Praktikernél kezdte pályafutását, mint a piacra lépő vállalat első HR menedzsere. Részt vett a magyarországi központ és az első 10 áruház toborzás kiválasztásában, valamint a cég humánerőforrás-gazdálkodás alapjainak lerakásában. Ezt követően egy nemzetközi HR menedzseri pozícióra váltott. Majd szintén első HR vezetőként közreműködött a Posta Biztosító felépítésében, később pedig a Saint-Gobain Építőanyag Kereskedő Zrt. HR igazgatójaként a cég átstrukturálásában, a modern HR eszközök bevezetésében és működtetésében. 17 év után tért vissza a Praktiker Mester utcai központjába.

 

A ZSŰRI TAGJAI:

 

Balaton Anita

Ügyvezető, Partner

FleishmanHillard Café

A Szegedi József Attila Tudományegyetem angol, történelem és amerikanisztika szakain végeztem 1991-ben. Lehetőséget kaptam közel egy évet tölteni ösztöndíjasként az Egyesült Államokban, ott ismerkedtem meg a pr szakmával.
Az egyetem elvégzését követően a Szegedi Polgármesteri Hivatal lakossági és külügyi kapcsolatokért felelős munkatársa lettem, közben elvégeztem a Külkereskedelmi Főiskola pr szakát is, ahol pr szakközgazdászi diplomát kaptam. A közszolgálatból a vállalati oldalra vezetett a szakmai utam: a Szegedi Környezetgazdálkodási Kht. pr vezetőjeként egy modern cég felépítésének lehettem részese.
1997-ben alapítottuk a Moana PR Stúdiót Szegeden, ami elsősorban közszolgáltatóknak nyújtott kommunikációs támogatást. A következő nagy váltást a Budapestre költözés jelentette, 2001 márciusában alapítottuk meg barátaimmal a Café PR ügynökséget, aminek a kezdetektől ügyvezetője is vagyok. 2020-ban szorosabbra fonva kapcsolatunkat évtizedes stratégiai partnerünkkel, nevet váltottunk: FleishmanHillard Café néven, stratégiai kommunikációs ügynökségként folytatjuk a munkát. Nagyszerű márkákat támogatunk integrált megoldásokkal, márkaépítéssel, employer branding tanácsadással, válságkommunikációs rendszerépítéssel és helyzetkezeléssel. Ebben az évben lettünk 20 évesek.
1991 óta tagja vagyok a Magyar PR Szövetségnek, rendszeresen adok órákat egyetemeken és adok elő konferenciákon.

Bőhm Kornél

Kommunikációs szakértő

az Impact Works partnere

Kríziskommunikációs tanácsadó, a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Kríziskommunikációs tagozatának alapítója. Fő szakterülete a kríziskommunikáció, hírnévmenedzsment, személyes márkaépítés. Rendszeresen publikál hazai és nemzetközi szakmai folyóiratokba, magazinokba, illetve gyakori előadója konferenciáknak, szakmai workshopoknak, üzleti eseményeknek és felsőoktatási intézményeknek.
Első könyve, a „Sem megerősíteni, sem cáfolni…” 2018-ban jelent meg a HVG Kiadónál, új kötete,
a Karaktergyilkosság – Lejáratás a gúnynévtől az álhírig 2021 őszén jött ki. Gyakori vendége tévéműsoroknak, rádióműsoroknak és podcastoknak, emellett népszerű kríziskommunikációs szakblogot és hírlevelet is ír.

Gábor Fanni

Közgazdász-viselkedéselemző, szervezetfejlesztési tanácsadó

Az Üzlet és Pszichológia című szaklap alapítója és főszerkesztője tíz éven keresztül.
Számos szakmai konferencia, workshop, képzés életre hívója, vezetője.
Jelenleg szabadúszóként szervezetfejlesztési tanácsadó és munka- és szervezetpszichológus jelölt.

Horváth Ádám

Chief Sparkle Offizzer, Elnökségi tag (Európai Employer Branding Szövetség)

Brandfizz

Magyarország első Employer Brandingre specializálódott ügynökségének társalapítója, egyúttal a téma keresett hazai és nemzetközi előadója. Erős szakmai szemlélettel, mérhető eredményekre fókuszálva, másfél évtized gyakorlati tapasztalatát beépítve dolgozik üzleti felsővezetőkkel. Csapatával 2017-ben Budapesten rendezték meg a munkáltatói márka szakma elsőszámú globális eseményét, a World Employer Branding Day-t, amelynek idén ötödik éve a Brandfizz Country Partnere. A mai napig 2 magyar esettanulmányuk is eljutott a World Employer Branding Day színpadára az utóbbi években, mint globális best practice.

Zsűrimunkája során a vállalatok felsővezetőnek szemléletét képviseli: a mérhető üzleti eredménnyel rendelkező pályázatokat keresi. A Brandfizz ügyfeleinél megtapasztalták, milyen amikor 28x-os ROI-t ér el online recruitment remarketing eszközünk vagy  amikor +14 NPS pont növekedés jön belső ajánlásra egy negyedév alatt. Nem kell meggyőzni az üzleti vezetőket a láthatóság növekedéséről, ha egy employer brand videó félmillió feletti megtekintést hoz, vagy ha 3.000(!) új jelentkező érkezik a vállalati karrier oldalra. A legjobb belső kommunikációs megoldások képesek arra, hogy 22 százalékponttal emeljék a juttatásokkal való belső elégedettséget éves alapon. Ilyen pályamunkák tavaly is érkeztek a HRKOMM Awardra, Ádám idén még erősebb mezőnyre számít.
  
Ádám és a Brandfizz 10 féle iparágban 35.000 munkavállaló munkahelyi élményére van hatással, közel 1500 pozíció betöltésében támogatják partnereiket. 

Horváth Magyary Voljč Nóra

Ügyvezető igazgató / Kommunikációs Igazgatóság

K&H Csoport

Pályafutásom különböző vezető magyar és nemzetközi kommunikációs ügynökségeknél kezdtem, 6 éven át a The Coca-Cola Company magyarországi közkapcsolati és kommunikációs igazgatójaként folytattam, jelenleg 20 éve vagyok a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója. 2017-ben és 2018-ban a Marketing & Média az ország Legsikeresebb Marketing Vezetőjének választott, a Forbes magazin pedig az 50 Legbefolyásosabb Női Gazdasági Szereplő közé sorolt. Évek óta vagyok az EFFIE díj, az 50 Tehetséges magyar fiatal és az 50 Legbefolyásosabb média személyiség zsűrijének tagja. Ezen utóbbi listának 6 évig és a 20 Kreatív magyar nő összeállításnak is díjazottja voltam. Konferenciák, illetve hazai egyetemek rendszeres vendégelőadójaként is szerepelek. Cégcsoportomon belül és azon túl is mentorálok fiatal szakembereket, amelyhez 2017-ben megjelent „PR esetek haladóktól” című könyvem is hozzájárul.

Több éve mentorálok olyan programokban, mint a Tehetséges magyar fiatalok (La Femme), a Tehetséges Hátrányos Helyzetű Fiatalok (Polgár Alapítvány), a Jövő női vezetői (Effemenine), a HBLF program, továbbá munkáltatóm leendő felsővezetői mellett is (Magyarország második legnagyobb pénzintézete, a belga KBC csoporthoz tartozó K&H Bank).

Kreiter Éva

HR igazgató

DREHER SÖRGYÁRAK

Szervezetfejlesztési és változásmenedzsment szakember. Hitvallása, hogy a HR-nek az üzleti szempontokat kell támogatnia, ehhez pedig szükséges a szervezet üzleti folyamatainak, célkitűzéseinek pontos megértése. A HR eredményessége és az üzleti sikeresség csak a két terület teljes együttműködésével, egymás iránti bizalommal és közös célok kialakításával érhetőek el. 20 éve foglalkozik emberek és szervezetek fejlesztésével olyan sikeres vállalatoknál, mint a Ford Motor Company, a Schneider Electric, vagy a Dreher Sörgyárak. Évek óta tanít a Budapesti Corvinus Egyetemen vendégelőadóként, fő témái a vállalati kultúrafejlesztés és a HR stratégiai szerepe.

„Vezetőként számomra fontos, hogy mélységében értsem az üzletet, a közösen kialakított cél elérése érdekében változásokat idézzek elő és kihozzam magamból és munkatársaimból a legjobbat. Nyitottság, szakmaiság, szenvedély és korrektség azok az értékek, melyek meghatározzák döntéseimet a munkám során.”

Takács István

Employer Branding & Internal Comms Lead

Vodafone Magyarország

Pályafutása során több kommunikációhoz köthető területen szerzett tapasztalatot, kezdve az online marketingtől a PR-on, szponzoráción, rendezvényszervezésen, változásmenedzsmenten és belső kommunikáción keresztül az employer brandingig.

2 éve a Vodafone Magyarország employer branding és belső kommunikációs csapatait vezeti. Az elmúlt közel 7 évben a Vodafone-nál a HR-en és márkakommunikáción belül több területet is mélyebben megismert, továbbá számos, a kommunikációhoz hellyel-közzel kapcsolódó, azonban rendkívül izgalmas projektet vezetett, mint például belsőépítészeti projekteket és az elmúlt nagyjából egy év során a vállalat post-Covid, hibrid munkavégzési stratégiájának a megalkotását és bevezetését.

Fontos számára a kísérletezés, az új megoldások mihamarabbi bevezetése, hiszen ezekkel lehet reagálni az egyre erősödő kommunikációs zaj kihívásaira, továbbá a folyamatos megújulás segíthet abban, hogy az aktuális környezetben mindig a leghatékonyabban tudja a kommunikáció támogatni a vállalat üzleti céljait.

Hinterstein Anikó

Head of HR

PwC Magyarország

A magyarországi PWC újonnan kinevezett HR vezetője, több mint 17 éves HR tapasztalattal. Az elmúlt években toborzási és employer branding vezetőként igyekezett újszerű, digitális megoldásokkal, komplex stratégiai megközelítéssel reagálni a munkaerőpiaci kihívásokra különös tekintettel arra, miként teremthetünk értéket az eltérő munkavállalói szegmensek számára. Az agilis alapértékek elkötelezett követője, vezetőként pedig a csapat erejében hisz.

Az online zsűri tagjai

Csik Bernadett

Tanácsadó

L-SOFT

Szakmai pályafutását 1997-ben kezdte, akkor még személyzetfejlesztési munkatársként az ország legnagyobb nehézipari vállalatánál. Ezt követően közel 20 évig dolgozott HR vezető pozícióban különböző ágazatokban, irányítva és összehangolva munkatársai szerteágazó feladatait a HR különböző területein. Gyakorló HR szakemberként tapasztalta, hogy a HR folyamatok rendszerszintű működtetésének elengedhetetlen feltétele a vállalat igényeire szabott, helyzetérzékeny, beépített automatizmusokkal működtethető, felhasználóbarát HR szoftver. Karrierjét már humáninformatikai területen folytatja, így a munkáltatói oldalon szerzett HR tapasztalatait új kihívásként - a szolgáltatói oldalon - az L-SOFT Zrt-nél hasznosíthatja. Örömmel vesz részt a HRKOMM AWARD online zsűrijének munkájában, várja a találkozást az innovatív digitális HR-megoldások pályázataival!

Farkas Tünde

Közvetítési üzletágvezető

Pannon-Work Zrt.

Szakmai pályafutását 2003-ban On-site HR munkatársként kezdte a személyzeti szolgáltatások területén.
A Pannon-Work Zrt csapatát 2009 óta erősíti, ahol az évek során több területen próbálta ki magát. Kirendeltség-vezetőként kezdte, majd 2011 óta a Kelet-Magyarországi régió vezetői feladatait látja el. A harmadik országbeliek toborzására 2017-ben nyílt lehetősége, melynek folyamatainak kidolgozása mellett az üzletág vezetése is feladatai közé tartozik.
A közvetítési üzletág vezetését 2019 óta látja el. Munkáját kiemelt hatékonysággal végzi, amihez hozzájárul közel 20 éves szakmai tapasztalata és dinamikusan fejlődő tanácsadói csapata.
Fontos számára az élethosszig tartó tanulás, az új kihívások keresése, hiszen a mai világban csak így lehet lépést tartani a folyamatosan változó körülményekkel.

 

 

Dr. Mester Csaba

Ügyvezető igazgató, termékfejlesztési vezető

Evolution Consulting Kft.

A HR informatikára és HR szolgáltatások nyújtására specializálódott Evolution Consulting Kft. alapítója, ügyvezetője és a termékfejlesztés irányítója.
A 2007 óta működő cég fejleszti a 20 modullal rendelkező HRmaster integrált személyügyi szoftvert, ami a hazai HR informatikai piac meghatározó szereplőjévé vált.
Az elmúlt 10 évben közel 200 különböző méretű és szerteágazó iparágakban működő vállalatnál került sor a rendszer bevezetésére, beleértve a legjelentősebb gyártó, szolgáltató, IT, banki területen tevékenykedő partnereket.
A projektek és együttműködések során a HR szakma szerteágazó berkeiben szerzett mély ismereteket és bővíti ezeket még most is, mely segíti az állandó fejlődésben.
Munkájának hajtómotorja a folyamatos innováció, megújulás és alkotás, melyet cégének építésében és a HRmaster fejlesztésében nap, mint nap szem előtt tart.

 

Kaszás Péter

Vezetéspszichológiai szakértő, szerző, a TeamGuide alapítója

TeamGuide

Tanárként végzett, majd pedagógiai, pszichológiai témában a tanulási motivációk terén folytatott kutatásokat. 2004-től több száz hazai kis- és középvállalkozás szervezetfejlesztési és vezetőképzési programját irányította. Vezetéspszichológiai szakértőként a munkatársak viselkedését, a motivációjuk fenntartásának lehetőségeit és a cégen belüli együttműködést kutatja. Olyan nagysikerű vezetői könyvek szerzője, mint a Beosztottból szövetséges vagy A motivált munkatárs létezik. Évente több száz vezetői viselkedéselemzést végez, több tucat vezetői fejlesztő programot tart, továbbá számos konferencián kap felkérést szakmai előadásra.

 

KAPCSOLAT

Sárog Ádám

sarog.adam@pphmedia.hu

 

Az Átfogó employer branding stratégia 1-2. támogatója:

A Jelöltélmény kategóriát támogatja:

 

A Motivációs rendszer kategóriát támogatja:

4

 

A Leginnovatívabb digitális HR-megoldás kategóriát támogatja:

 

Az Onboarding folyamat kategóriát támogatja:

 

 

 

 

 

 

 

PPH MÉDIA  ​

Impresszum    Adatkezelési tájékoztató