Zsűrielnök (hamarosan)

Személyes zsűri tagjai:

Bárány Tamás I toborzási vezető
Berkes Áron I HR igazgató, United Consult
Horváth Ádám I chief sparkle offizzer, Brandfizz I elnökségi tag, Európai Employer Brand Szövetség I elnök, Employer Branding Tagozat, Magyar PR Szövetség
Józsa Dorottya I business unit manager, HRPOWER
Murányi Linda I PR és belső kommunikációs vezető, Erste
Pajor Mariann I vállalati kultúra és HR fejlesztési főosztályvezető, EGIS
Papp Enikő I director of strategy & client services, UNIOMEDIA
Dr. Varga Zoltán I regionális HR és jogi vezető, Suzuki
Vér Balázs I tulajdonos, Deepinsight I társalapító, Cleanwashers 
…további zsűritagok hamarosan…

Online zsűri tagjai: 

Baksi Marianna I Marketing és PR vezető, Pannon-Work
Bogdán Szilvia I HR-igazgató, Nexon
Czagler Zsuzsa I VIP Valued Inspired People  Coaching Center Alapítója, VIP Coaching 
Czétényi Róbert I MBH Bank
Deák Brigitta I cégvezető, Greenpro I kommunikáció vezető, Biofilter
Dr. Tóth Ágnes I vezérigazgató, Prohuman
Gergely Andrea I MindentMent Corporate Üzletágvezető, MindentMent
Horvacki-Pál Dóra I talent acquisition & employer branding manager, Siemens Mobility Kft. 
Tóth-Nagy Péter I alapító, ügyvezető, Follow the Yellow Communications
Tóthné Dr. Vankucz Marianna I HR igazgató, Robert Bosch Kft. 
…további zsűritagok hamarosan…

A ZSŰRI FŐBÍRÁLÓI

Pajor Mariann

Kommunikációs és szervezetfejlesztési főosztályvezető

Egis Gyógyszergyár Zrt.

Pajor Mariann – közgazdász, pénzügyi és menedzsment szakirányon szerzett diplomát MBA képesítéssel (BME). Környezetvédelmi igazgatási szakértő diplomával (Corvinus), valamint mesterfokú beszédírói és szervezeti design képesítéssel rendelkezik. Ügynökségi, média, kis- és nagyvállalati területen szerzett tapasztalatot a belső és külső kommunikáció, a stratégiai kommunikáció, a HR kommunikáció, a változásmenedzsment, vezetőfejlesztés és a vállalati kultúra területén. Jelenleg az Egis Gyógyszergyár Zrt. Szervezetfejlesztési és kommunikációs főosztályának vezetője. Az Art & Business Perspektíva mentor programjának mentora.

 

Murányi Linda

PR és belső kommunikációs vezető

Erste Bank Hungary Zrt.

Murányi Linda 2014 óta erősíti az Erste PR kommunikációját. Az Erste PR vezetőjeként média­menedzsmentért és tartalomgyártásért, belső kommunikációért, illetve dolgozói és ügyfélrendezvényekért felel. Az elmúlt években számos Erstés kommunikációs projektet HRKOMM, HRBest és Prexa díjakkal ismertek el. Murányi Linda korábban a MOL-nál nemzetközi kommunikációval, azt megelőzően pedig szponzorációs együttműködésekkel foglalkozott. 2025-ben a Magyar Bankszövetség Aranykaptár díjjal tüntette ki.

Horváth Ádám

Chief Sparkle Offizzer, Brandfizz Elnökségi tag, Európai Employer Brand Szövetség Elnök, Employer Branding Tagozat, Magyar PR Szövetség

Brandfizz

Ádám szerint ma már nem elég jó munkahelynek lenni, annak is kell látszani! A legtöbb hazai vállalat számára ugyanakkor
a bevonzás-elkötelezés-megtartás hármasából legalább az egyik mindennapi fejtörést okoz. Szeretnének több vagy relevánsabb
jelentkezőt, olcsóbb toborzást, a nyitott pozíciók gyorsabb betöltését, alacsonyabb próbaidő alatti felmondási rátát,
kisebb fluktuációt, a kulcsemberek megtartását. De nem tudják biztosan, mivel álljanak neki. Mi hoz garantáltan jó eredményt?
Horváth Ádám a Brandfizz társalapítójaként, Chief Sparkle Offizzereként Magyarország legtapasztaltabb munkáltatói márka
szakemberei közé tartozik, 100+ nagyvállalati employer branding munkával a háta mögött, nemzetközi és hazai díjakkal elismert
példákra építve hoz kézzelfogható gyakorlatokat a fentiekre. MIT Alumni, 2020-24 közötti az MIT Sloan School of Management ACE képzését végezte Cambridge-ben, ahol a mesterséges intelligencia üzleti alkalmazásával foglalkozott. Számos cikk szerzője, szakmai konferenciák keresett előadója, hazai és nemzetközi szakmai versenyek zsűritagja. 2025-ben a világ legjobb munkáltatóinak Stevie Award for Great Employers versenyén zsűrizhetett.
Négy hazai egyetemen oktat rendszeresen employer branding témában, a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kar Pro Facultate cím birtokosa.

AZ ONLINE ZSŰRI TAGJAI

Baksi Marianna

Marketing és PR vezető

Pannon-Work Zrt.

Közgazdászként végzett, 2005-ben ATL és BTL ügynökségeknél kezdte szakmai tapasztalatszerzését, köztük a Pécs2010 projektvezetőjeként is, majd 2011-ben marketing vezetőként kezdte kamatoztatni tudását a HR szolgáltatások iparágában. Mottója közel 20 éve változatlan: „Megvizsgálni, objektív szempontok alapján kommunikációs stratégiát alkotni és megvalósítani a munkám. A hobbim mindezt kreatív és kiemelten hatékony módon tenni.”
A HR szolgáltatási piacon a széles célcsoport mellett – diák munkavállalóktól a nyugdíjasokig, míg B2B területen pedig szinte minden iparág képviselői – az iparág „CSR” jellege fontos számára, mely szerint közös szándékokat fog össze a tevékenységük, hiszen munkát kereső és munkát adó szereplőket kapcsolnak össze. A Pannon-Work csapatát 2019 óta erősíti, feladatai közé tartozik a cégcsoport hazai és külföldi kirendeltségeinek marketing, PR és rendezvény folyamatainak irányítása.

Bogdán Szilvia

HR-igazgató

NEXON

Szilvia közel 30 éves HR-vezetői, szervezetfejlesztői és coaching gyakorlatát multinacionális környezetben, versenyszférában, FMCG, kereskedelmi, szolgáltató és gyógyszeripari szektorokban szerezte. Széles körű tapasztalata van a tehetségek vonzásában és elkötelezésében, beillesztési programok, képzés-fejlesztés, teljesítményértékelés, munkavállalói elkötelezettség, közösségépítés, kultúrafejlesztés, HR-működésfejlesztés és változásmenedzsment terén.
A HR döntéstámogató szerepét és szervezeti beágyazottságát képviseli, a digitális munkavállalói élmény elkötelezett nagykövete. Meggyőződése, hogy a digitális megoldások nem csupán hatékonyabbá és átláthatóbbá teszik a HR-folyamatokat, hanem kulcsszerepet játszanak a munkavállalói élmény személyre szabásában, a szervezeti kultúra fejlesztésében és a jövőbiztos vállalatok építésében.
A NEXON igazgatótanácsának tagjaként aktívan részt vesz a digitális HR-megoldások stratégiai alakításában. Női vezetőként elkötelezett a diverzitás és az inkluzív vállalati kultúra iránt.

Czagler Zsuzsa

Alapító, 4x HRKOMM és HRBEST Díjas Motivational Maps Szakértő és Akkreditáló tréner, coach, „A láthatóvá tett belső tűz-A motiválás mestersége a gyakorlatban” című könyv szerzője.

VIP Valued Inspired People Coaching Center

Korábban 16 évig felsővezető egy közel 5 milliárd Ft forgalmú, 36 fős cégnél.  Számára a motiváció szakma, mesterség, hobbi, hivatás és küldetés. Vezetőként, emberként is megtapasztalta, hogy az egyéni motiváció belső tüze fantasztikus eredményeket érhet el. Meggyőződése, hogy a motiváció működésének széles körben való megértése óriási tartalékokat tud felszabadítani az emberiség legnagyobb -jelenleg csak részben használt- belső energiaforrásából. „A könyvben egyszerűen, érthetően mutatom be a motiváció rendszerét, logikáját, és a mögötte lévő embert és érzelmeit. Egy olyan szemléletet adok át, aminek eredményességét már négy HR szakmai díjjal is elismerték, és amely mindenki számára lehetővé teszi, hogy elkezdje irányítani saját belső tüzét.” „Válassz egy munkát, amit szeretsz, és soha nem kell dolgoznod egy napot sem az életedben”

Deák Brigitta

cégvezető Greenpro, kommunikáció vezető Biofilter

Biofilter Zrt. Greenpro Zrt.

Deák Brigitta a Biofilter cégcsoport kommunikációs vezetője, valamint a Greenpro Zrt. operatív irányításáért felel. 2013-ban csatlakozott a családi vállalkozáshoz, ahol több mint egy évtizede aktívan dolgozik a fenntarthatósági szemlélet erősítésén és a környezettudatos működés kialakításán. Ezt megelőzően külföldön tanult és dolgozott a turizmusmarketing különböző területein. MBA diplomáját a bécsi MODUL egyetem fenntartható fejlődés szakirányán szerezte, jelenleg pedig a Corvinus Egyetem HR Business Partner képzésén bővíti szakmai tudását. Elkötelezett a vállalati fenntarthatóság és szemléletformálás iránt, az FBN-H Fenntarthatósági Fórum vezetőjeként évek óta célja, hogy minél több hazai vállalatot ösztönözzön a jövőálló működésre.

Dr. Tóth Ágnes

vezérigazgató

Prohuman Zrt.

Dr. Tóth Ágnes a Prohuman vezérigazgatója 2024 március óta, több mint egy évtizedes felsővezetői tapasztalattal. Vezetői szerepében a stratégiai partnerségek erősítésére, az adatvezérelt HR-megoldások fejlesztésére és a Prohuman piaci pozíciójának további erősítésére fókuszál. Kiemelt célja az innováció és a digitális megoldások, különösen a mesterséges intelligencia integrálása a HR-szolgáltatásokba. AI-szakértőként elkötelezett a technológia hatékony alkalmazása mellett, amely hozzájárul a munkaerőpiaci folyamatok optimalizálásához és a vállalati hatékonyság növeléséhez. Korábban a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) elnök vezérigazgatója volt 5 évig, amely vezetése alatt Magyarország legnagyobb magánegyetemévé vált. Matematika, informatika és pénzügy területeken szerzett diplomát, gazdaságtudományból doktorált. A growth mindset elkötelezett híve.

Gergely Andrea

MindentMent Corporate Üzletágvezető

MindentMent

15 év külföldi tapasztalat után Gergely Andrea 2021-ben csatlakozott a MindentMent fogászathoz, ahol elindította és azóta is vezeti a MindentMent fogászat Corporate üzletágat. A program célja, hogy a magyarországi vállalatok költséghatékonyan támogathassák munkatársaik dentális egészségét. Az indulás óta több mint 100 vállalat csatlakozott a programhoz, felismerve a dolgozók egészségének támogatásában rejlő hosszú távú előnyöket. Andrea hisz abban, hogy az egészségügyi prevenció nemcsak a munkavállalók, hanem a vállalatok érdeke is, és napjainkban elengedhetetlen, hogy egy munkahely kiemelt figyelmet fordítson a munkatársak egészségére. Emellett munkatársaival együtt egészségügyi prevenciós workshopokat is tart partnereik munkatársai számára.

Németh Dóra

Head of Sales & Business Development, Senior Management Consultant

Assessment Systems Group

Németh Dóra az Assessment Systems Hungary értékesítési és üzletfejlesztési vezetője, valamint a magyarországi EAP program termékmenedzsere. Több mint 8 éve dolgozik a szervezeti diagnosztika, mentális jóllét és vezetőfejlesztés metszetében. Pályája során olyan innovatív HR-megoldásokat képviselt, amelyek segítik a vállalatokat a munkavállalói wellbeing és a munkáltatói employer branding tudatos alakításában – különös tekintettel az EAP szolgáltatások, szervezeti felmérések és vezetői támogatási rendszerek kialakítására. Tanácsadói munkáját adatalapú, gyakorlatias megközelítés jellemzi.

Tóthné Dr. Vankucz Marianna

HR igazgató

Robert Bosch Power Tool Kft.

Több mint tíz éve dolgozik a Bosch Magyarország HR területén, jelenleg a miskolci kéziszerszámgyár – egy közel négyezer fős szervezet – HR igazgatójaként. Az elmúlt évek egyik legmeghatározóbb szakmai élménye számára, hogy aktív szerepet vállalhatott az agilis HR szemlélet bevezetésében és egy teljesen új HR eszközrendszer kidolgozásában, amikor a vállalat az agilis működésre állt át. Hisz a folyamatos fejlődésben – jelenlegi fókuszában az emberi viselkedés mélyebb megértése, a motiváció, a pozitív pszichológia és a pozitív vezetés áll. Munkája során az emberek fejlődésének támogatása, valamint a szakmai kiválóság melletti elköteleződés motiválja nap mint nap.